HOME AGAIN

Lidt fra sopping-turen
Så er jeg hjemme fra Bornholm igen. I onsdags var vi oppe ved opalsøen, for at prøve danmarks længste tovbane, som er 293m. lang. Det var en vildt fed, men også rimelig grænseoverskridende oplevelse lige at skulle kaste sig ud over en klippe så højt oppe, men der var da heldigvis en masse udstyr til at holde fast i mig.
Torsdag var vi en tur i Rønne for at shoppe, men det regnede ret meget, så vi kom hurtigt hjem til sommerhuet igen.

Det har været en rigtig dejlig uge på Bornholm, men jeg tror at familien og jeg er blevet enige om at tage sydpå til næste år.
Nu glæder jeg mig bare til at få hentet min dejlige hund hjem fra hundepension i morgen.

21 kommentarer:

  1. Hej, du skrev at du ville blive fast læser, men jeg kan desværre ikke se det. Jeg ville bare lige høre om der er noget galt med min side, det har der nemlig været en gang før?:-)

    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/

    - kys

    SvarSlet
  2. Det kan jeg ikke rigtig forstå? :)
    Jeg har lige været inde på din blog, og der står at jeg er fast læser :-)

    SvarSlet
  3. Syntes du tager nogle kanon gode billeder.
    Jeg har lige set hele din blog igennem og syntes du har noget godt stof, som man gider at læse.
    Jeg er selvfølgelig også begyndt at følge din blog.. den er nemlig så fin :-)
    - http://teenagechills.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Tak, jeg er glad for at du vil følge mig :-)

    SvarSlet
  5. Fed blog syntes også at vi skal følges :D
    Katrine-stoltenberg.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej. Rigtig sød og fin blog med masser af godt indhold!
    Har du evt. lyst til at følges? kram

    mathildefriedrich.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Tusind tak! Jeg kigger lige forbi jeres blogge med det samme :-)

    SvarSlet
  8. Fede sager du har fået dig!
    Og super fed blog du har dig, så er blevet fast læser.
    Det kan være du har lyst til at følges?

    Knus,

    SvarSlet
  9. Tak for det :-)
    Jeg er også blevet fast læser af dig nu :)

    SvarSlet
  10. Sikke en fed cardigan og top!! :D Det ser ud som en rigtig god tur!
    Jeg synes virkelig du har en fed blog! Jeg tænkte på om vi kunne følges, jeg følger dig i hvert fald nu! :D

    Hilsen
    Broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hvor lækkert! Har selv været på Bornholm og set Opalsøen, virkelig smukt :-)
    fed sammensætning af billeder, det ser virkelig godt ud <3

    Btw tak for kommentaren på min blog! Og jep synes helt sikkert godt, at vi kan følge hinanden!

    Kram

    SvarSlet
  12. Tak, og ja det var en rigtig dejlig tur :-)
    Jeg er glad for at i vil følge mig <3

    SvarSlet
  13. Hej..
    Lyder sjovt med tov-banen :-)
    Skal vi følges?? vil følge dig så snart jeg kan se su følger mig, men skriv lige en kommentar så jeg ikke glemmer det :-)
    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Vildt lækker blog du har dig! :-) Jeg er nu fast læser og håber du også har lyst til at blive det på min. Mange knus fra Emilie xx

    www.emiliefredskilde.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Haj.. Det er nogle hyggelige og stemnings fulde billeder du tager!

    Kig forbi min foto blog:-)

    http://idafh-foto.blogspot.dk/

    SvarSlet
  16. Sikke en fed blog du har!!
    Skal vi følges??? følger dig når du følger mig:-)
    Knus Liva

    min blog hedder: Livas modeblog

    SvarSlet
  17. Tusind tak!
    Jeg kigger forbi jeres blogge med det samme :)

    SvarSlet
  18. Hej Mette!
    Virkelig fed blog du har dig. Det er nogle virkelige gode billeder!
    Er nu fast læser på din blog, og håber du også vil følge min!

    //Rose Marie
    - blogrosemarie.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Tak for det! :)
    Kigger forbi din blog :)

    SvarSlet
  20. Hej Mette! Jeg er også lige kommet hjem fra Bornholm! Rigtig fin blog. Jeg er blevet fast læser og håber også at du vil kigge forbi min og måske blive fast læser :-) http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
  21. Tusind tak for det! Bornholm er jo et dejligt sted :)
    Jeg er glad for at du vil følge mig :)
    kigger forbi din blog :-)

    SvarSlet