BORNHOLM









Så ankom mig, min veninde, og vores familier til Bornholm, hvor vi skal tilbringe den næste uges tid. Herovre er bare lækkert! Det er selvfølgelig ikke ligesom en tur til det solrige Spanien eller Italien - men her er super hyggeligt. Vi bor i en lille by ved navn Snogebæk.
I går var vi en tur oppe ved hammershus, og derefter ovre at se opalsøen.
I dag har vi været i Svaneke, hvor vi kiggede lidt i butikker. Vi var inde i en masse slikbutikker. Bl.a. "lakrids - by Johan Büllow". Senere så vi Aura Dione stå ved en isbar, sammen med hendes kæreste. Jeg synes Aura er en god sangerinde, og så virker hun til at være en super fed person.
I morgen tager vi Joboland, som er en lille forlystelsespark her ovre.
Der kommer nok en del flere billeder fra Bornholm.
Jeg håber i har en god sommer, selvom vejret ikke er så sommerligt.

5 kommentarer:

  1. Hejsa kan se at du er blevet fast læser af min blog, det er jeg super glad for :)
    Jeg synes din blog er super fed så jeg er selvfølgelig også blevet fast læser af din :D
    Synes det er fedt at du også kan lide at tage billeder ligesom mig og forresten sejt navn :D
    Så i hvert fald ros fra mig :)

    Knus :)

    http://mettelerche.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hæhæ, tusind tak! Du har også et sejt navn :-)
    Og tak for det. Jeg er glad for at du vil følge mig :)

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt! Fine og stemningsfulde billeder :-)
    Hvor fedt at I så Aura Dione!


    http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Tak. Og ja, det var ret fedt! :-)

    SvarSlet