AMERICAN CARS


¨¨




Så er jeg kommet hjem fra nogle hyggelige dage i Østerhurup, sammen med min familie.
Nogle af dagene var der et træf for amerikanerbiler, lidt uden for Øster hurup, så vi tog selvfølgelig ud for at se lidt på biler.
Der var super mange lækre og imponerende biler, så jeg fik taget en masse billeder.

Desuden er min blog her i dag nået op på hele 70 faste læsere! jeg havde aldrig troet at jeg ville få så mange. Så tusind tak til alle jer skønne mennesker, som har valgt at følge mig.

14 kommentarer:

  1. Hej med dig :) super fed blog du har! Er lige blevet fast læser, og det ville være super hvis du måske også ville tage et smut forbi min blog og også blive fast læser der :)
    http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/
    Knus

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Kigger forbi med det samme :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor fedt, min far har lige været på sådan et biltræf i Holland hvor min far så vidste sin gamle citören frem han er vild med biler, jeg blev selv kørt i en gammel bil til min konfirmation som man kalder en D-model som han havde gået og arbejdet på i et halv år hehe :D

    Knus

    http://mettelerche.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Fedt! Jeg er også selv ret vild med sådan nogle gamle biler :)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker gamle biler! Min gudfar har et par stykker amerikanerbiler.
    Nu runder du de 72, for jeg vil gerne følge dig! Vil du følge mig tilbage? :-)

    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Det sidste billede af den sorte bil er ret nice! :-D

    http://soedesofieskriver.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Tusind tak! Det er jeg glad for :)
    Følger også jer nu :)

    SvarSlet
  8. Tak for din dejlige kommentar på min blog, jeg er helt klart med på at følges så jeg følger dig nu ;-)

    SvarSlet
  9. der er noget fedt ved en god gammel amerikaner bil, det er der!

    SvarSlet
  10. Hey igen måske du har bemærket det men der er sådan noget Liebster Blog Award i omgang, jeg fik en og skal sende den videre, har valgt at sende den videre til bl.a. dig fordi jeg synes din blog er virkelig fed og personlig og meget mere hehe!
    Når du skal sende Liebster Awarden videre skal du bare gøre lige som mig omkring spørgsmålene.
    Hop forbi min blog og læs mere :)
    Tillykke hehe
    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hej! Tak for kommentaren på min blog! :D
    Jeg kan godt se jeg ikke var blevet fast læser, ups, men det er jeg sørme blevet nu! :D
    Men jeg kan ikke se du er blevet fast læser, haha

    Ellers nogle super fede biler! :D
    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hæhæ, tak for det :-)
    Nu er jeg i hvert fald blevet fast læser :D

    SvarSlet