BERLIN










I torsdags kom jeg hjem fra en super god tur til Berlin, sammen med min klasse. Vi var ude at se Tv-tårnet, Checkpoint charlie, Reistag, The story of Berlin og en helt masse andre ting. Vi havde planer fra morgen til aften, og havde ikke tid til mange pauser, men selvom vi havde at vi havde så travlt med at være kulturel, fik vi da heldig vis også tid til en lille shopping-tur.
Det var en rigtig dejlig tur, hvor vores klasse blev rystet godt sammen, og kom tættere på hinanden - en tur over al min forventning.

11 kommentarer:

  1. Hej Mette!:-)
    Tusind tak for din kommentar på min blog det betyder meget, synes også din blog er super fed og er blevet fast læser:-)

    knus olivia

    SvarSlet
  2. Hej! Tusind tak for den søde kommentar! :-D
    Din blog er vildt fed, så jeg vil vildt gerne følges! :-D -Jeg følger dig nu!

    SvarSlet
  3. Amazing photos! :)

    Your blog is awesome! I'm your new follower.
    By the way my sister and me have a new blog. We would like to if you can visit it and if you will be like it so become a new follower. Thanks :)

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    SvarSlet
  4. Tusind tak! :-)
    I'll visit your blog :-)

    SvarSlet
  5. Oh yeah, Berlin er awesome! Gode billeder :-)

    kram
    www.bellezzos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Hej Mette, super lækker blog,
    ville lige fortælle at jeg har en konkurrence kørende på min blog, med super fede præmier,
    find den her: http://annamorch.blogspot.dk/2012/08/footway-giveaway.html

    SvarSlet
  7. Rigtig fine billeder :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tak for det :-)
    Jeg kigger forbi jeres blogge, og din konkurrence :-)

    SvarSlet
  9. Åh, jeg synes det er så fin en tradition med de der hængelåse! :-) Ser rigtig fint ud! Jeg var ret imponeret over det, da jeg var nede og se det.

    Jeg er blevet fast læser på din blog, og tænkte om du havde lyst til at følges?

    Knus!
    www.rikkesunds.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Tusind tak fordi du vil følge mig :-)
    Ja, det med hængelåsene er bare sødt!
    Jeg kigger da lige forbi din blog :-)

    SvarSlet