CUPCAKES




Jeg gik lige i gang med at bage cupcakes da jeg kom hjem fra skole i dag, og uhmm.. hvor er de gode! Jeg synes faktisk også at de blev ret flotte. På søndag skal jeg op og se til min kusine, som er startet på Ranum efterskole her for et par uger siden. Jeg skal også selv gå på Ranum til næste år, så jeg glæder mig til at komme op og se til hende. Ellers skal jeg ikke lave så meget her i weekenden, udover at være sammen med en ven i aften. 
Jeg håber at i får en god weekend. Knus Mette


20 kommentarer:

  1. Wow, lækre cupcakes!! Det er en sød blog du har dig :-)

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog, hvis du har lyst :-)

    Knus Karen
    http://the-flying-rabbit.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Jeg kigger lige forbi! :)

    SvarSlet
  3. Hejsa Mette, har lavet en ny blog på bloggersdelight, så det ville være super dejligt hvis du ville følge mig via bloglovin & like min facebook side! :-)
    Knus Kathrine! :-)

    http://www.bloglovin.com/blog/3982880/kathrineedwards

    http://www.facebook.com/KathrineEdwardsBlog

    SvarSlet
  4. Okay, jeg kigger forbi med det samme :-)

    SvarSlet
  5. Mh de ser lækre ud! Og fede billeder :-)
    Btw så har jeg nomineret dig til en "Liebster Blogger Award", tillykke med det!
    Kig forbi min blog for at se ydeligere information om, hvad du så skal gøre.
    Der står det hele nemlig :-D
    Held og lykke med det, og fed blog!

    Http://katrinleionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Tusind tak, fordi du har nomineret mig! :-)
    Det er jeg virkelig glad for!
    men jeg har allerede fået nogle,
    og jeg tror desværre ikke at jeg har tiden lige i øjeblikket :-(

    SvarSlet
  7. Hej!
    Jeg har nomineret din blog til en liebster blog award. Du kan læse mere her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-award.html

    Knus:-)
    - mariejosiasen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tusind tak for det, det er jeg virkelig glad for! :-)
    Men jeg har desværre allerede fået nogle stykker :-(

    SvarSlet
  9. Hvorfor ser de lækre ud! :D

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Super lækker og inspirerende blog! Skal vi følges? -Hvis du bliver fastlæser af min, gengælder jeg med det samme! :-)

    Knus!

    mylifebyclaudia.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hej! Super fin blog- håber du også vil følge min! ;)

    dilanes.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Mums hvor ser det bare godt ud:)
    Bliver jo total kage sulten!
    Klem ida

    SvarSlet
  13. Tak for jeres søde kommentarer!
    Jeg kigger forbi jeres blogge :-)

    SvarSlet
  14. Lækre Cupcakes, skøn blog og flotte billede!
    håber du vil kigge forbi min blog, jeg er nemlig blevet fast læser på din! :))

    -Tracy

    SvarSlet
  15. Tusind tak! Jeg er glad ffor at du vil følge mig :-)
    Jeg kigger forbi :-)

    SvarSlet
  16. Cool blog du har :)

    Glæd dig til at komme på efterskole, det er det bedste :)
    Husk at sende pakker og breve til din kusine, det bliver man så glad for når man går på efterskole!

    God medvind herfra

    ninnak.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Jeg ville ønske jeg kunne lide cupcakes, de ser så lækre ud! <3

    Håber du vil kigge forbi min blog, er lige begyndt at blogge.
    Knus emma
    http://dreamsdoesexist.blogspot.dk/

    SvarSlet
  18. Tusind tak piger :-)
    Selvfølgelig kigger jeg forbi :-)

    SvarSlet
  19. De ser godt nok lækre ud! :-)
    Kig forbi min blog. :-)
    - www.linefrostnielsen.dk

    SvarSlet
  20. Det var de også :-)
    Jeg kigger forbi med det samme :-)

    SvarSlet