Her kommer lige et lille kort indlæg, for det er vist ved at være alt for længe siden. Disse billeder tog jeg af min smukke kusine her i weekenden,
da hun og hendes søster var på besøg. Det er altid så hyggeligt at være sammen med mine kusiner. Vi laver ikke rigtig noget særligt når vi er sammen,
men alligevel keder vi os aldrig. Det er altid så hyggeligt at snakke med dem. Nu er det jo også snart ved at være december,
hvilket jo betyder at det snart er jul! December er jo sådan en hyggelig måned, så  det glæder jeg mig  til.

11 kommentarer:

  1. Fed blog, du! :-)
    - Jeg følger dig fremover. Håber du vil tjekke min blog og lige bruge 2 klik på også at følge mig. Ellers ha en god dag.<3

    amazinglaugh.blogspot.dk


    Knus

    SvarSlet
  2. Tak for det - Jeg kigger da lige forbi med det samme :-)

    SvarSlet
  3. Det plejer også at være det hyggeligste, hvor man ikke behøves at have en hel masse planlagt - men bare hygger sig! :-)

    Jeg har en giveaway kørende på min blog, som jeg håber du vil deltage i! :-) http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/time-for-give-away-and-lot-of-changes.html

    Knus!

    SvarSlet
  4. Ja, det gør det :-)
    jeg tager lige et kig forbi din giveaway :-)

    SvarSlet
  5. Hej super fed blog du har!:-)
    vi har faktisk en giveaway i gang her fortiden og håber du vil deltage

    http://fall-spring.blogspot.dk/2012/12/1december-giveaway.html

    SvarSlet
  6. Tak, Jeg kigger forbi din giveaway :-)

    SvarSlet
  7. Virkelig fed blog og gode billeder!
    Har du lyst ikke lyst til at kigge forbi min blog?:)
    http://redstoat.blogspot.dk/
    Knus Amalie

    SvarSlet
  8. Hvor fint! Gid jeg havde en kusine, der var bare nogenlunde jævnaldrene :') Du tager nogle virkelig, virkelig gode billeder. x Og kan ikke lade være med at side, at du har det flotteste hår på de billeder, der er af dig på bloggen!

    // annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Vildt fede billeder, din kusine ser så cute ud! :-)
    Og det lyder så hyggeligt, med den tid I har tilbragt med hinanden.

    Btw har du lyst til at smutte forbi min blog og smide en kommentar på hvilket outfit du bedst synes om?
    Det ville være skønt :-)

    God jul

    Http://Katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Hej Mette! Jeg er helt vild med din skønne blog, og ikke mindst din fantastiske header!
    Jeg har selv en blog: reflexionsdemoi.blogspot.com, så hvis du har tid og lyst, så smut endelig forbi! Det ville forresten gøre mig SÅ glad hvis du ville blive fast læser! Jeg er fast læser ved dig nu! ;)
    Knus

    SvarSlet
  11. Tusind tak, og hvor er i søde!
    Jeg kigger forbi jeres blogge :-)

    SvarSlet