old skool stuff




Her i ferien har min morfar solgt sit gamle sommerhus. Øv øv. Jeg har mange gode minder derude fra, sammen med mine to kusiner og min lillebror, så det er lidt trist at det er solgt nu. Da vi var ved at rydde op derude, fandt jeg en masse fine gamle ting. jeg fandt blandt andet et gammelt kamera og et vækkeur. Jeg synes de er vildt fede! Begge ting virker endnu, men jeg tror bare at jeg vil bruge dem til pynteting. Udover det har det ellers været en meget stille og rolig ferie. 
Har i haft en god ferie?

8 kommentarer:

  1. Så lækre ting. Elsker jo old skool, du ved!
    Savner dig forresten helt vildt, din chick <3

    SvarSlet
  2. Ja, synes også selv de er fede<3
    Jeg savner også dig!!

    SvarSlet
  3. Elsker kameraet!!

    Rikkesander.com

    SvarSlet
  4. Mega fede ting!
    Flot blog du har..Måske har du lyst til at tage et kig forbi min?
    Måske har du lyst til at følges?:)
    Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Trist, men sejt kamera, jeg har også lige fået et gammelt kamera, (Du kan se det her http://mettelerche.blogspot.dk/2012/10/new-but-old.html) men tænker også, jeg vil bruge det som en pynte ting, jeg synes det er så fedt at have lidt old school ting :D

    Knus <3

    http://mettelerche.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Tak :-)
    Og ja, de er lidt trist.

    SvarSlet
  7. Du har godt nok en ret fed stil :-)
    Og fed blog btw, jeg vil glæde mig til at følge dig frem over!
    Det kan være du vil kigge forbi min blog? - annakabla.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tak for det! Jeg kigger forbi din blog :-)

    SvarSlet