FOTO-BLOG







Jeg har i noget tid gået og overvejet, at lave en foto-blog.  Så jeg besluttede mig i går for at bruge noget tid på at få lavet den. Meningen med bloggen er, at jeg vil ligge lidt billeder ind engang i mellem, når jeg synes der er nogle der er værd at få ind.
Jeg tror der vil komme et par stykker ind om ugen, men det afhænger af hvor mange billeder jeg får taget.
Jeg fortsætter selvfølgelig med at blogge på denne blog.

I er velkomne til at kigge forbi, og jeg ville blive glad, hvis i måske ville
smide en kommentar med jeres mening om billederne, eller måske blive fast læser.

Den nye blog: http://photosbymette.blogspot.dk/

Knus Mette

6 kommentarer:

  1. hey:)

    Fed idé!

    Tjek evt. min blog og smid gerne en kommentar, eller bliv fast læser, det vil betyde meget for mig!

    knuZ Emma<33

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tak! :)
    Jeg kigger lige forbi din blog, når jeg får tid :-)

    SvarSlet
  3. Fedt, jeg skal nok tage et kig! :-)

    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak, det er jeg glad for! :-)

    SvarSlet
  5. Fed blog
    Kig gerne min, hvis du vil så bliv fast læser, det vil glæde mig meget :D
    http://prinsezz-milla.blogspot.dk/

    SvarSlet